Vanliga frågor
Svar på vanliga frågor
Hur handlar jag?
Lägg den produkt du vill ha i varukorgen och gå till kassan och genomför köpet genom att följa de olika stegen i kassan.
Det gör också bra att ringa eller maila till oss och göra beställningen.
Telefon 07-248 04 84.
Mail: info@myhomemyway.se
Efter att vi har mottagit din beställning återkopplar jag via mail eller telefon för att komma överens om när leverans ska ske.
Vad kostar frakten?
Svar: Fraktavgiften varierar beroende på hur mycket som ska skickas. Vill du ha en ungefärlig fraktkostnad före leverans, så ta kontakt via mail eller telefon.
Kan jag hämta min vara själv?
Svar: Det går bra att hämta din beställda vara på vårt lager i Helsingborg. Ta kontakt med oss för att bestämma tid.
Kan jag byta eller returnera en vara?
Svar: Ja. Du har du rätt att ångra ditt köp inom 7 dagar efter det att du mottagit varan förutsatt att varan är oanvänd och att den returneras förpackad i originalförpackning. När du utnyttjar din ångerrätt står du som kund för returfrakten.
Vad händer om en vara blivit skadad i transporten?
Svar: Om produkten är skadad vid leveranstillfället så är det mycket viktigt att direkt vid mottag anmäla detta till transportören och att ta bilder på godset och emballaget. Därefter tar man kontakt med oss på telefon 070-2480484, eller mail info@myhomemyway.se. Reklamation av transportskada måste göras inom 7 dagar från mottagandet.
Är samtliga priser exklusive moms och frakt?
Svar: Samtliga priser visas exklusive moms och frakt.
Jag har en fråga jag inte hittar svar på?
Svar: Ta då gärna kontakt med oss på telefon 070-248 04 84 eller mail info@myhomemyway.se. så ska vi försöka hjälpa till så gott det går :)